Sunday, May 20, 2007

régi makett újrafelfedezése

Talán azt gondoljátok, hogy ez a legújabb makett. Nem! Nos az történt, hogy ez a makett, és az Anno fülnél látható prototípus már jó régi. Én mindkettőt szeretem, bár kétségkívül mást lehet beleképzelni a két modellbe... Jó sok gondolkodás, beszélgetés, újragondolás, újrabeszélés után ezen az úton haladok továbbb. Sok mindent tanultam az előző két makettből is. (Mellesleg, volt az 5 is, majd szép lassan feltöltök még egy-két érdekesebb tanulmány-makettet.)
Most a szerkezettel, a gépészettel, és a részletekkel próbálok előre jutni. De minden mindennel összefügg. Hát, nem egyszerű megrajzolni ezt a makettet :)
Érdekes, hogy az épület egyre jobban közelít a legeslegelső skicchez.... Kíváncsi vagyok, ha a végén összenézem, mennyi lesz az eltérés. De azért jó nagy utat jártam be, hogy egyre tudatosabb döntések eredményeiként kapjam azt a választ, ami az első skiccek esetében intuíció volt.





1 comment:

Balokány said...

hm,ahogy így visszanézem az anno-t, sztem a felülnézeti kép nagyon beszédes, arról látszik igazán, mit szeretnél az épülettel mondani. lehet a (makett)anyagszinezés is segít a tömegek elválasztásában, hm? szerintem már közeljársz a megoldáshoz, egyre egységesebb a kép már ezeken a fotókon is :)
egyébként képzeld csak, most kezdik keresni/felkérni az opponenseket...