Sunday, September 2, 2007

montázsváros








életem helyszíne térbelileg kicsit módosult.

nos, igen. új környezetem olyan, mint egy nagy színes montázs. mintha mindenkit ismernék, és ők is engem, mintha már találkoztunk volna. amikor sétálok az utcán, akkor érzem ezt az érzést a legerősebben. akik itt vannak, nem véletlenül vannak itt. ezért küzdöttek, hogy itt lehessenek. és cinkosul, vidámon úton útfélen összakacsintanak. most mit mondjak arra, ha tüsszentek az utcán, és hárman kívánnak egészségemre? vagy amikor konyvet akarok venni a bolhapiacon, és az arra, bringázó csajszi odakiál, hogy neki is ez a kedvenc könyve, érdemes elolvasni? vagy ha az előző nap készségesen útbaigazító termékminta osztogató masnap este megkérdezi, hogy sikeresen megtaláltam-e a helyes kijáratot, amit tegnap kerestem???

vettem pár jó kis regényt tegnap, majd írok róluk!
ma meg fotoztam a Canary Wharfon. el kell mondjam, még mindig a Jubilee vonal a nagy kedvencem. Mar csak azért is kimentem volna.













es mindenki olasznak vagy spanyolnak néz, köszönhetően 4 napos tengerben-úszkálásunknak :)


most ez a kedvenc web oldalam, ízlelgessétek:

http://www.newlondonarchitecture.org/aboutnla.php

és egy összefoglaló oldal:

www.londonarchitecturediary.com/

No comments: