Friday, September 7, 2007

A napokban nem sok kiállítást tudtam megnézni. Őszintén szólva annyira nem is akartam, hiszen olyan gyönyörű az idő, hogy igyekszem inkább a várost járni. Süt a nap, kellemes ősz van. 7ig a teraszon lehet laptopozni, olvasni. Amúgy más is ezt teszi, a parkok tele vannak pihenő, OLVASÓ (nem csak újságot!), étkező emberekkel.

A Ribaba mégis bementem tegnap, mert egy kiállításuk éppen még látható volt. Egy diákpályázatot láttam, a téma az Eco House volt. Maguk a tervek nem voltak lebilincselőek, de látszik, hogy nagyon fontosnak tartják ezt a témát. A másik kiállítás egy egy "lakópark" verseny eredménye volt. Én szemly szerint nagyon szeretem ezeket az egységes hangulatú családiház kompozíciókat, ami nálunk otthon teljesen hiányzik. Ha felparcelláznak egy területet, mindenki a saját feje után megy, pedig ez az egységes karaktere egy területnek szerintem egy nagy érték.

No comments: