Friday, March 7, 2008

tavaszodik!!!!!!!!!

JELENTEM, TAVASZ VAN!
Ezt onnan vettem észre, hogy ma munkából világosban indultam haza! Gyönyörű érzés... A mai nap más fordulóponttal is járt: megtaláltam a Regent Canal folytatását (nem volt könnyű, de a helyi erők segítségével sikeredett), így mostantól a reggeli városi biciklizésem élvezetté minősül. A Regent Canal keleti felét már jól ismerem, ez vezet a Canary Wharftól egészen az Angelig. Az Angel és a Kings Cross között azonban a csatorna nemes egyszerűséggel a föld alatt folytatódik. És bizony a nyugati folytatását nem könnyű meglelni, de igencsak megéri a fáradságot. Ennek köszönhetően a reggeli narancsomat és szilvámat az ébredező Camden Marketen vettem meg, pont ötöd áron, mint amennyi a "piaci" ára abelvárosban. Bár útközben szitált az eső, tudtam hogy 9-re ragyogni fog a nap, és így is lett. A főnökömnek jelentettem az örömhírt, hogy igen, megvan az elveszettnek hitt csatorna, és abszolult megértette az örömömet, hisz ő a másik lény, aki biciklivel jár az irodába.

Az irodában is mindenki érezte a tavaszt, a főnököm felvetette, hogy menjünk a strandra, vagy legalább fotózni :) De az irodán kívül is érződik ez a köz-boldogság. Délben nem voltam éhes, csak egy jó kávét akartam inni kedvenc kávézómba. Ahol a pultnál közölte velem a srác, hogy ezt a nagy kapucsinót tekintsem a cég ajándékának. Nem értettem a helyzetet, a srác nagyon mosolygott, és közölte hogy nem engedi, hogy fizessek, és különben is péntek van :)

No comments: