Sunday, July 6, 2008

17 fokos július








Sara Baras flamenko előadását holnap nézem meg másodszor. Azt hiszem, ha százszor látnám se tudnék vele betelni. Varázslatos. Gyönyörű. Erős. Pontos. Akaratos.

És igen, végre folytatom a flamenkót...

Ma városi biciglitúrán voltam, ami a Fitzrovia terein történt politikai demonstrációk, akciók helyeit mutatta be. Az előadónk egy parlamenti képviselőnő volt... Majdnem végig esett az eső, alig voltunk vagy 8-an, de a csapat igen jól összekovácsolódott, és a következő túrákra már jegy nélkül mehetünk :)

Pénteken a Southwark Lido egyik faházában szaunáztam, egy jó kis szabadtéri tűzrakásos vita után. Volt mit kérdeznem, a téma ugyanis a publikus terek, közösségi részvétel a tervezésben volt. Bár a pavilon koncepcióját (köztér a városban) jónak találtam, egyáltalán nem éreztem, hogy ezt sikerült volna a szervezőknek elérnie. Különösen szemet szúrt a "nyílt vitaest" igencsak szubkulturális közönsége (AA és London School of Art diákok és tanáraik). Szerintem egy fakerítéssel közbezárt tér igencsak nem köztér... Ezért a megjegyzésemért nem szerettek, de nem kifejezetten érdekel. Mért kéne bólogatnom, ha nem értek egyet?







Voltam még egy elég jó minőségű fejlesztés bemutatóján, amit Harry Handelsman tartott, aki egy nagyon szuggesztív figura. A projekt neve Fitzrovia Apartment.

Múlt héten Cesar Pelli tartott előadást a Canary Wharfrol. Brrr, hát nem az én stílusom ez a pasi építészeti szempontból.

Nemzeti park az utca végén, ami egyébként a 2012 Olimpia színhelye is: Lea Valley.








Egy hete szelektív kukákban gyűjtjük a szemeteket!

És egy hétig volt egy aranyos törpehörcsögünk, akit a kertben fogtam, de sajnos elpusztult... Nem gondoltam, hogy egyszer hiányozni fog egy törpehörcsög...

No comments: