Saturday, June 27, 2009

Lemerültem. Most két dolog tartja bennem a lelket. Rövid/közép-távon, hogy holnap elmegyek a virágpiacra pénzt virágra cserélni. Nagyfokú természet-hiányomat virágneveléssel, és a napi temze-parti futással kompenzálom. (Ma a 30 fokos melegben még a Temze illatát is éreztem.) A másik apropója a régebben heti rendszerességgel látogatott virágpiacnak, hogy ciaraval nagy iroda-bezöldítési akcióba kezdtünk, ami alex meggyőzésével indul, no meg növények bemutatásával. A dolog ciara ötlete volt, ugyanis mindig fáj a fejünk, és mindkettőnk zöld-függő. Úgyhogy nem kellett sokáig győzködnie, és máris összefogva dolgozunk az ügyön. A másik dolog, ami erőt ad, hogy megvettem Wayne Mc Gregor és a Random Dance Entity táncát, amiről már írtam korábban. Engem teljesen lenyűgözött a táncuk a Sadler's Wellsben. Még mindig nagyon közel áll hozzám a darab az azóta látott híres fellépésekkel összehasonlítva is - Sylvie Guillem és Russell Maliphant darabjára ás az Orosz Balett Chanel-kosztümös előadására gondolok. Az érdeklődőknek szívesen küldök egy másolatot a felvételről. Nem bántam meg hogy elmentem az utóbbiakra sem, a maguk módján tökéletesek voltak, technikailag lenyűgözők.


No comments: