Tuesday, July 28, 2009

ünneplés

És igen. Ma úgynevezett Public Consultation volt. Reggel russ kiöltözve érkezett irodánkba, aminek oka, hogy ma ő is előadó lesz a városházán. Valaki a csapatunkból hipotetikusan felvetette, hogy mi is megyünk ám... Na, erre russ nem árult el több részletet, és mondta, hogy meg ne próbáljuk, különben is 6-kor kezdődik...

Én viszont, kicsit viccnek szánva, addig kerestem a neten, míg meg nem találtam a részleteket. Körlevélben rögtön értesítettem a csapatom, az "ajánlott esti programról". Naná, hogy kitört a röhögés, és nem kell sok képzelőerő ahhoz, hogy előre lássa mindenki, ahogy 5-kor 5-en biciklire pattanunk, és irány stratford. Mikor russ meglátott minket a városháza nagytermébe, csak mosolygott... Tudom, hogy örült nekünk. Egy szó, mint száz, az olimpiai bizottság elfogadta a tervünket, amit a gyűlés után, kis csapatunk meg is ünnepelt kedvenc megrendelőinkkel a közeli public house-ban, azaz pubban.
Khm, kis baki volt részemről, hogy a beruházó senior projektvezetőtől megkérdeztem, hogy ő min is dolgozik? A főnököm csak megbökött, hogy ő a projectvezető. Hát ok, mondtam nekik, hogy elnézést, már jópár levelet váltottunk egymással, de én mindig egy 70 év körüli bácsinak képzeltem, nem egy jóképű 30-asnak. Na, persze erre kitört a derültség, és ezzel a beszólással bekerültem a klasszikusok közé...

No comments: