Friday, May 7, 2010

Péntek esti karnevál

6.10 perckor, a szokásostól eltérően biciklire pattantam, és irány a Covent Garden. Átszáguldottam a Temzén, a parlamentnél éles jobb kanyar, végig a Temzével párhuzamosan, egészen míg be nem értem a sűrűbe, azaz a Covent Gardenbe. Tudtam, hogy 7 kor minden bolt bezár, és hogy hétvégén dolgozok, azaz most vagy soha. Berohantam a cipőboltba, ahol visszaadták a tönkrement cipőmért a pénzemet (7.35) aztán rohanás a kedvenc fodrászomhoz 2 utcányira, ahol bekéredzkedtem még egy gyors vágásra - ilyen jó hajat sehol máshol nem vágnak - aztán irány a lelakatolt biciklim. Vele szemben egy brazil cipőbolt, kirakatában csini pöttyes cipő, épp ilyet akartam irodai váltócipőnek, beszaladás, gyors próba, cipő megvan, tulajjal egy gyors eszmecsere a salsa jótékony hatásairól az egészségre, és egy bók tőle, hogy én aztán gyorsan tudok választani. Nem akartam ecsetelni, ha neki is annyi ideje lenne ilyen rettentően fontos dolgokra, mint nekem, ő se sokat vacakolna, de persze csak mosolyagtam. Irány a bicikli, és végre hazafele (7.05). COvent Gardennél kedvenc színű blúzom a kirakatban, már zárnának is, gyorsan bedobom a bicajom a boltba, eladó fél kezével zár, másikkal nekem keresi a méretemet, és holnap reggelre meghozatja azt a boltba. Kerekezés az opera előtt, bíróságot elhagyva végig a Fleet Streeten egészen a Towerig, át a kikötőn, míg meg nem érkezek szeretett kis otthonunkba. Haha, olyan sokszor az az érzésem,hogy ez a London egy nagy nagy falu :)

No comments: