Sunday, September 26, 2010

Canary Wharf Jubilee Park

Elmentem reggel futni. Nem is nevezném futásnak a dolgot, inkább kocogásnak, de ez a 10 fokos, néha napsütéses, néha szeles, néha esős őszi idő ezt hozza ki belőlem. A jól ismert úton, amit már számtalanszor megtettem. Végig a Temze partján, egészen a Canary Wharfig. Itt aztán újra és újra rácsodálkozni az aprócska parkra, ami az egyik kedvencem az egész városban. Talán leginkább azért, mert ismerősek a motívumai a walesi kirándulásokból. Szeretem, hogy a park bokrai közt használtak somot, magyalt, a fákat eddig még nem láttam sehol Nagy Britanniában, szinte biztos, hogy nem őshonosak. A kedvencem a dombok tetején a kerítés a díszfűvel. Bár a kert nem nagy, és elég ambivalens reviewt találtam róla (pozitív review és negatív review)találtam róla, mégis ezerszer jobb, hogy van, mint ha nem lenne.












No comments: