Thursday, June 30, 2011

Kicsi Mira 12 hetes














Pici Mira 12 hetes múlt.
10 hétig csak nézegette a méhecskét és egyéb felé függesztett bogarakat, de aztán utánuk kapott, és mára már pörgeti, símogatja és boxolja a kiszemelt áldozatot.

10. héttől fogazik is, ami mindenkinél máskor kezdődik. Van, aki foggal születik, másoknak a 18. hónapban jön a foguk.

A 8. héttől átalussza velünk az éjszakát, egyszerre fekszik, egyszerre kel a család.

Ma a kicsi fel is nevetett: sikítva belekacagott a világba, ezzel felváltva eddigi néma kacaját.

Három új játékunk van. A kedvenc, ha tőle 10 centire nagy arcmimikával éneklek. Elbűvölve figyeli, ahogy mozog a szám. A másik játék a sziklamászás: én vagyok a szikla, ő meg mászik fel rajtam, közben megcuppogtatva a karomat. Nagyon népszerű még a tornászás műfajba tartozó átfordulós gyakorlat is, ami bejött a jó öreg hasonfekvés mellé.

Két szurin is túlvagyunk már, ami meggyőződésem, hogy nekem jobban fáj, mint neki. A másodiknál már kicsit jobban meg tudtam nyugtatni szegényemet, de a jövő héten esedékes oltastól már gyomorgörcsöm van. A legjobb nyugtatás amúgy a kézfogás és a szopiztatás.

Kicsi Mira igazi kis társas lény. Egymást inspiráljuk: ha én éneklek, ő bekapcsolódik, és fordítva. Van kedvenc éneke (naná, hogy a Cirmos cica haj) és megismeri a játékait. Ha ilyen ütemben fejlődik, gyorsan leköröz engem.


No comments: