Tuesday, May 21, 2013

Víg májusi vásár

A hétvégén vásárban voltam Mirával, míg a fiú otthon pihentek. Azért nem kell túl komoly vásárra gondolni, az utcánk végi újrahasznosítás nevében rendezett kirakodást neveztem el "vásárnak". Mira nagyon várta, mert hát a Gazdag Erzsi Vidám vásár-ját jól ismeri. Hatalmas élmény volt neki, hogy a barátnőm kislányától vett magának pénzért karkötőket (amiket ő csak karórának mond), aztán lufit, valamint Zénónak is vittünk ajándékokat, egy (használt) táskát, nomeg egy (használt) hálózsákot. Esténként azóta is emlegeti a vásárt, sőt ma mára már a dalokba is beleették magukat az élmények. Elkezdtem énekelni az Én elmentem a vásárba dalt. Kérdeztem Mirától, hogy mit vegyünk? Erre ő: Hálózsákot. Rendben, de mit mond a hálózsák? Erre ő: Zénó, Zénó!
Nagyon ügyesen kombinálja a dolgokat. Amikor nem akarta abbahagyni a fürdést, csak annyit mondott, Apa elmegy, bye bye!
Amikor Zénónak mesélte a könyvecskét, kértem, hogy "tedd ide a könyvet, hogy Zénó is lássa". Mira megvilágosodva így felelt? Teddy Bear!
A vaj tetejét "le-bont"-otta ma, erre csak kijavítottam, hogy "ki-bont". Mira erre logikusan így reagált: Mira!
Persze ezeket az élményeket nagyon nehéz írásban átadni, mert annyira a helyzet komikumára épülnek. De ez a kétéves kor nagyon aranyos.


No comments: