Tuesday, June 11, 2013

Mira beszel

Azt hiszem, az elmult ejszaka egesz jol osszefoglalja, hova fejlodtunk, kulonos tekintettel Mira narraciojara.

A napi setak megtetele utan, - amiert is nagy koszonet jar a Mira tappancsainak, akik mindenhova elvittek a Mirat babakocsi es egyeb jarmu hasznalata nelkul - sikerult 9 orakor lefektetnem Zenot, aki csak delben aludt. Ezutan Mirahoz lattam, mosdatas, stb.
Befejezodott a furdes, bementunk a gyerekszobaba, kertem Mirat, maradjon csondben, mert Zeno mar alszik. Persze a zajra Zeno elkezdett mocorogni, mire Mira lelkesen elrikkantja magat: Zenokam, alszol? Zeno szemei, mint a rugo, kipattannak, es elkezd rohogni, mint a fakutya. 
 Persze, mire Mirat elkeszitettem es harmadszor is megvacsoraztattam, Zeno jokedvet felvaltotta a siras, mivel fogazik. Megetettem ujra Zenot, mivel aznap egy etkezese kimaradt, es Zenora ervenyes az anyagmegmaradas torvenye: a kimaradt etel nem vesz el, csak kesobb evodik meg. Megprobaltam megszopiztatni, Mira biztatta: Zeno, Zeno szopizzal. Aztan a cicicserenel elmagyarazta a dolgokat: Egyik cici elment, a masik visszajott a polo mogul.
Ezutan Mira javasolta, hogy uljon be hozza a kisagyaba, majd o mesel neki. Beultettem, Zeno tovabb sir, erre Mira: Csitt. Csitt. Babab csitt. Ok, ez mukodott, Zeno elkezd rohogni, azt hiszem a vigasztalast sokszor csak rajuk kell hagynom, aztan megoldjak egymas kozt. Mira meselt, aztan innentol mar csak meg kellett varnom, hogy egy orat teljes energiaval ugraljanak a rugos matracon, aztan bealudtak.

No comments: