Friday, June 6, 2014

Pentek este

A hetunk eleg lazara sikeredett. Nem vittuk tulzasba  a melot mostanaban, igy mult heten Mirmoval kettesben meg hangversenyre is eljutottunk Greenwichbe.

Amiota veget ert a nagy homlokzatprojektem az irodaban, elegge sziven utott, hogy a kovetkezo feladatom egy kisebb iroda recepciojanak es WC blokkjainak megtervezese. Hetekig be se akartam menni az irodaba. Aztan osszszedtem az osszes ervemet, mirt NEM akarok ezen tobbet dolgozni, es ma eloalltam a fonokomnek. 20 perc alatt lerendeztuk a dolgot, amin hetekig orlodtem.

A tegnapi napsutest is maximalisan kihasznalta a csapatom, elmentunk Birminghambe helyszini szemlere, aztan meg a statikus irodaba, ami a varos zold ovezeteben egy gyonyoru csaladi hazban van. A kertjukben meg egy nuklearis bunker volt.

Az elromlott autonk tortenete is eleg vidaman vegzodott mult heten: minimalis osszegbol kicsereltettuk az olajszurot meg nehany alkatreszt, es most jobb, mint ujkoraban.

Neha nekunk is lehet szerencsenk.



1 comment:

binzi51 said...

Valami nem stimmel ezekkel a kepekkel!